Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Центральна універсальна біржа оголошує про продаж майна підприємства ЗАТ «Лубнимеблі», що знаходиться в процедурі санації, шляхом проведення аукціону

23.09.2013, 15:44

Номер лоту

000080

Час та місце проведення аукціону.

17 жовтня 2013 р. об 11.00 за адресою: м. Полтава, вул.. Леніна, 9/17, актовий зал (другий поверх).

Майно, що продається, його характеристика та місцезнаходження (для нерухомого майна: якщо продажу підлягає будівля, споруда, приміщення, квартира, то у характеристиці майна зазначаються план, загальна площа та житлова площа, кількість кімнат (приміщень), їх площа та призначення, матеріали стін, кількість поверхів, поверх або поверхи, на яких розташоване приміщення (квартира), інформація про підсобні приміщення та споруди, відомості про земельну ділянку, на якій розташована будівля, споруда, право на земельну ділянку, що переходить до покупця будівлі, споруди, приміщення, квартири тощо).

Тип нерухомості: комплекс, будівлі та споруди.

Статус земельної ділянки: Договір оренди № 1006 від 18.04.2013 року.

Право на земельну ділянку, що переходить до покупця, визначається згідно ст. 377 Цивільного кодексу України та ст. 120 Земельного кодексу України.

Кадастровий номер земельної ділянки: 5310700000:05:017:0070.

Форма власності: комунальна власність.

Відомості про земельну ділянку: площа 2,7747 га.

Цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.

Стан: придатний для використання.

Матеріал будівель: цегла, панелі.

Світло: так.

Газ: ні.

Вода: ні.

Асфальт: так

Телефон/Інтернет: ні.

Комплекс будівель знаходиться в м. Лубни, Полтавської обл., вул. Метеорологічна, буд. 41. та складається з наступних об’єктів нерухомого майна:

- Будівля цеху розкрою та калібрування, літера А1, а, а1, Загальною площею 672 кв. м., № 10.

- Прохідна лісопильного цеху, літера а2, загальною площею 14,3 кв. м., № 26.

- Будівля лісопильного цеху, літера Б2, б, загальною площею 636,5 кв. м., № 8.

- Будівля цеху переробки, літера б1, б2, загальною площею 1221,5 кв. м., № 23.

- Котельня лісопильного цеху, літера В1,в, загальною площею 282,3 кв. м., № 16.

- Туалет, літера Г, № 36.

- Пожежні водойми, 2 шт. № 47, 1.

- Пожежна водойма, 1 шт.

- Трансформаторна підстанція КТП – 77, літера К, № 24.

- Будівля контори цеху, літера Д-1,д, загальною площею 91,6 кв. м., № 9.

Початкова вартість майна.

832 550 (вісімсот тридцять дві тисячі п’ятсот п’ятдесят) грн. 00 коп. без урахування ПДВ.

Відомості про можливість зниження початкової вартості на тому ж аукціоні.

Без можливості зниження початкової вартості на тому ж аукціоні.

Розмір та порядок внесення гарантійного внеску.

Розмір гарантійного внеску становить: 10 % (без ПДВ) від початкової вартості лоту, що виставляється на аукціон та становить 83 255 (Вісімдесят три тисячі двісті п’ятдесят п’ять) грн. 00 коп.

Порядок внесення гарантійного внеску: оплата гарантійного внеску проводиться на рахунок організатора аукціону: Центральна універсальна біржа, р/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь в відкритих торгах (аукціоні) з продажу майна ЗАТ «Лубнимеблі» лот № 000080, без ПДВ».

Можливість надання переможцю податкової накладної.

При укладенні договору купівлі-продажу з переможцем аукціону вартість майна визначається без урахування податку на додану вартість, податкова накладна не надається.

Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах.

Порядок представлення заявок на участь в торгах: прийом заявок на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону після сплати:

1. реєстраційного внеску у розмірі 17 грн. 00 коп., без ПДВ, п/р організатора аукціону Центральна універсальна біржа № 26008326079061 в АБ «Діамант», м. Київ, МФО 320854, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Реєстраційний внесок за участь в відкритих торгах (аукціоні) з продажу майна ЗАТ «Лубнимеблі» лот № 000080, без ПДВ».

2. гарантійного внеску у розмірі 83 255 (Вісімдесят три тисячі двісті п’ятдесят п’ять) грн. 00 коп., без ПДВ на р/р організатора аукціону Центральна універсальна біржа № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь в відкритих торгах (аукціоні) з продажу майна ЗАТ «Лубнимеблі» лот № 000080, без ПДВ».

Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:

найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);

прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);

номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;

номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.

Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.

Місце представлення заявок на участь в торгах: 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214.

Строк і час представлення заявок на участь в торгах: прийом заяв на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону в робочі дні з 10.00 год. до 17.00 год. починаючи з дати розміщення цього оголошення на веб-сайті Міністерства юстиції України до 17.00 год. 11 жовтня 2013 року включно.

Порядок оформлення участі у торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення.

Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:

найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);

прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);

номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;

номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.

Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.

До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:

покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:

- копії установчих документів;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;

- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;

- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);

- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);

- копія рішення про призначення керівника підприємства;

- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;

- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;

- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;

- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного внеску;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:

- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);

- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;

- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);

- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);

- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;

- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного внеску.

Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.

До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону. Заявники, допущені до участі в торгах, визнаються учасниками аукціону, та отримують аукціонну картку.

Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:

заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;

подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;

на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунок, вказаний у цьому оголошенні.

Організатор аукціону протягом п’яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у електронній формі копій цього протоколу. Заявникам, що допущені до участі в аукціоні, додатково повідомляється номер учасника (аукціонна картка, з обох боків якої зазначається номер учасника, видається учаснику аукціону в день проведення аукціону).

Протоколом про визначення учасників аукціон буде складено і підписано організатором аукціону 11 жовтня 2013 року о 18.00 год.

Порядок і критерії виявлення переможця торгів.

Аукціон проводиться у відповідності до ст. 64 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» № 4212 VI.

Крок аукціону становить – 5 % (п’ять відсоток) від початкової вартості продажу лота.

Переможцем аукціону за кожним лотом є учасник, який запропонував найвищу ціну лоту.

У разі якщо протягом триразового оголошення початкової вартості лоту учасники аукціону не виявляють бажання укласти договір, ліцитатор оголошує про закінчення аукціону без виявлення переможця.

Під час аукціону учасники повідомляють про готовність укласти договір піднімаючи аукціонну картку з номером, повернутим до ліцитатора та в голос пропонують свою ціну (перевищення ціни не повинно бути менше кроку аукціону). Ліцитатор називає номер учасника і запропоновану ним ціну. Після кожного оголошення ціни слідує удар молотка ліцитатора. Якщо протягом триразового оголошення останньої ціни не буде запропоновано вищої ціни, ліцитатор одночасно з третім ударом молотка оголошує переможцем учасника, який запропонував найвищу ціну.

Гарантійний внесок не підлягає поверненню у разі, якщо аукціон закінчився без визначення переможця (крім випадків виявлення недоліків майна, не зазначених в оголошенні про проведення аукціону, що розміщується на веб-сайті), а також переможцю аукціону, якщо він не виконав обов’язку щодо сплати ціни відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Під час проведення аукціону ведеться протокол. Після закінчення аукціону протокол підписує організатор аукціону, переможці аукціону (або його представники) та продавець.

Протокол є підставою для укладення договору купівлі-продажу між переможцем аукціону та продавцем майна.

Гарантійний внесок, сплачений покупцем, зараховується до ціни, що підлягає до сплати.

Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:

Переможець торгів повинен протягом п’яти днів з дня одержання проекту договору підписати його та перерахувати кошти за придбане майно на р/р ЗАТ «Лубнимеблі» № 26007054605772 у ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 00275042.

Строк оплати може бути продовжено за згодою Організатора, але не довше ніж на 10 днів, за умови сплати переможцем не менш як 50% відсотків ціни продажу майна.

Продавець майна (найменування, місцезнаходження, реквізити, засоби зв’язку) – замовник.

Найменування: ЗАТ «Лубнимеблі», код ЄДРПОУ 00275042.

Місцезнаходження: Полтавська область, м. Лубни, вул. Радянська, 94.

Реквізити: р/р 26007054605772 у ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 00275042.

Засоби зв’язку: телефон: +3(8067) 532 – 04-17.

e-mail: poltavacentr@mail.ru.

Керуючий санацією: Болтік Сергій Михайлович.

Відомості про провадження у справі про банкрутство.

Справа № 18/840/11, Господарський суд Полтавської області.

Організатор аукціону (найменування, місцезнаходження, реквізити, засоби зв’язку).

Найменування: Центральна універсальна біржа, код ЄДРПОУ 32996161.

Місцезнаходження: 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214.

Реквізити: р/р 26008326079061 в АБ «Діамант», м. Київ, МФО 320854.

Засоби зв’язку: тел. +38(0532) 69-15-45, +38(067)530-72-74, e-mail: kubirga@meta.ua.

Директор – Хатьонка Дмитро Петрович.

Спосіб отримання додаткової інформації про проведення аукціону.

Додаткову інформацію щодо умов участі аукціоні можна отримати на Центральній універсальній біржі за адресою 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214; по телефону +38(0532)69-15-45 або по e-mail: kubirga@meta.ua.

Ознайомитися з майном можна щоденно крім вихідних та святкових днів за їх місцезнаходженням та узгодженням за телефоном (0532) 69-15-45.

Керуючий санацією ЗАТ «Лубнимеблі» Болтік Сергій Михайлович.

Адреса керуючого санацією: м. Полтава, вул. М. Бірюзова, 42, к. 119.

Засоби зв’язку: телефон: +3(8067) 532 – 04-17.

e-mail: poltavacentr@mail.ru.

Відомості про повторний аукціон

Аукціон проводиться вперше.

Повна інформація про аукціон на сайті

http://www.minjust.gov.ua/section/404

Інші новини