ДПІ у м.Ужгород ГУ ДФС у Закарпатській області через БК № 23 ТБ «ЦУТБ» ТОВ «СИНТЕЗ-ЦЕНТР» (ДП«Сі Пі Ем Білдінг Юкрейн » (код33331696))
Організатор торгів:
ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:
м. Ужгород, вул. Собранецька, б. 60, к. 401, конференц зал, 2 поверх
Місце представлення заявок:
м. Ужгород, вул. Собранецька, б. 60, к. 401
Дата публікації:
07.10.2015, 10:00
Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.
Характеристика лоту
Фотогалерея
Вкладення
Порядок та умови участі
Місцезнаходження майна:
Закарпатська обл.., м. Возз’єднання ( Слов’янська набережна), буд.21.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Підвальне приміщення №16, площею 6,0 м. кв. (ДП«Сі Пі Ем Білдінг Юкрейн » (код33331696), яке Знаходиться у податковій заставі ДПІ у м.Ужгород ГУ ДФС у Закарпатській області та знаходиться на реалізації через БК № 23 ТБ «ЦУТБ» ТОВ «СИНТЕЗ-ЦЕНТР» )
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску:
- реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26001054608128 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701;
- гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26004054614120 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701.
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах:
Служба організатора аукціону: Брокерська контора №23 ТОВ «Синтез-Центр»: 88000, м. Ужгород, вул. Собранецька, б.60, к. 401, телефони: 095-716-92-80. Час роботи з 9:00 до 18:00, перерва з 13:00 до 14:00. Прийняття заяв про участь в аукціоні закінчується за один день до початку його проведення.
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:
Ознайомлення з майном за місцезнаходженням: за заявою покупця, щоденно в робочий час, крім вихідних та святкових днів. Отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за телефоном Організатора аукціону: (0532) 62-99-49, (044) 221-12-43 або в службі організатора аукціону: брокерська контора №23 ТОВ «Синтез-Центр»: 88000, м. Ужгород, вул. Собранецька, б.60, к. 401, телефони: 095-716-92-80
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів.
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:
• Переможець аукціону зобов’язаний протягом 3-х днів від дня затвердження протоколу аукціону укласти договір купівлі – продажу об’єкта.
• Покупець зобов’язаний здійснити оплату за придбаний об’єкт протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу.
• Якщо переможець аукціону не внесе всієї суми за придбаний на аукціоні лот протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу, гарантійний внесок, що був ним сплачений, йому не повертається.