Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Промислове обладнання: компресор гвинтовий, модель: GA 160 FF.

01.08.2014, 11:40

Номер лоту

34А/14

Час та місце проведення аукціону (для електронних торгів - веб-сайт, на якому проводяться електронні торги, та період часу, протягом якого проводяться торги

04 вересня 2014 р. о 14.00 за адресою: м. Полтава, вул. Леніна, 9/17, актовий зал (другий поверх).

Майно, що продається, його характеристика та місцезнаходження

Тип майна: промислове обладнання.

Найменування: компресор гвинтовий.

Модель: GA 160 FF.

Серія № WAC100511.

Інвентарний номер: 000001.

Рік виготовлення: 2005

Стан: задовільний, робочий.

Місцезнаходження: м. Полтава, вул. Заводська, 3.

Початкова вартість майна

155 136 (Сто п’ятдесят п’ять тисяч сто тридцять шість) грн. 00 коп. без урахування ПДВ.

Відомості про можливість зниження початкової вартості на тому ж аукціоні

Без можливості зниження початкової вартості на тому ж аукціоні.

Розмір та порядок внесення гарантійного внеску

Розмір гарантійного внеску становить: 10 % (без ПДВ) від початкової вартості лоту, що виставляється на аукціон та становить 15 513 (П’ятнадцять тисяч п’ятсот тринадцять) грн. 60 коп.

Порядок внесення гарантійного внеску: оплата гарантійного внеску проводиться на рахунок організатора аукціону: Центральна універсальна біржа, п/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь у другому повторному аукціоні з продажу майна ПП «Селком» лот № 34А/14, без ПДВ».

Кінцевий строк сплати гарантійного внеску до 17.00 год. 01 вересня 2014 року включно.

Можливість надання переможцю податкової накладної

При укладенні договору купівлі-продажу з переможцем аукціону вартість майна визначається без урахування податку на додану вартість, податкова накладна не надається.

Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах

Порядок представлення заявок на участь в торгах: прийом заявок на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону після сплати:

1. реєстраційного внеску у розмірі 17 грн. 00 коп., без ПДВ, п/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Реєстраційний внесок за участь у другому повторному аукціоні з продажу майна ПП «Селком» лот № 34А/14, без ПДВ».

2. гарантійного внеску у розмірі 15 513 (П’ятнадцять тисяч п’ятсот тринадцять) грн. 60 коп., без ПДВ на п/р організатора аукціону Центральна універсальна біржа № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161, призначення платежу: «Гарантійний внесок за участь у другому повторному аукціоні з продажу майна ПП «Селком» лот № 34А/14, без ПДВ».

Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:

найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);

прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);

номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;

номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.

Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.

Місце представлення заявок на участь в торгах: 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214.

Строк і час представлення заявок на участь в торгах: прийом заяв на участь в аукціоні буде проводитись організатором аукціону в робочі дні з 10.00 год. до 17.00 год. починаючи з дати розміщення цього оголошення на веб-сайті Міністерства юстиції України та Вищого Господарського суду України до 17.00 год. 01 вересня 2014 року включно.

Порядок оформлення участі у торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення

Заява на участь в аукціоні складається в довільній формі державною мовою і повинна містити такі відомості:

найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, поштова адреса заявника (для юридичної особи);

прізвище, ім’я, по батькові, паспортні дані, відомості про місце проживання заявника (для фізичної особи);

номер контактного телефону, адреса електронної пошти заявника;

номер лоту та найменування майна, яке заявник має намір придбати на аукціоні.

Заява на участь в аукціоні повинна містити також відомості про наявність або відсутність заінтересованості заявника стосовно боржника, кредиторів, замовника, організатора аукціону та про характер цієї заінтересованості у разі її наявності.

До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:

покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:

- копії установчих документів;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;

- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;

- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);

- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);

- копія рішення про призначення керівника підприємства;

- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;

- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;

- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;

- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного внеску;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь в аукціоні додають:

- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);

- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;

- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);

- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);

- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;

- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного внеску.

Копії документів заявника – юридичної особи та фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності повинні бути завірені їх печатками, фізичної особи – її підписом (за умови пред’явлення всіма покупцями оригіналів документів). У разі непред’явлення заявником оригіналів документів приймаються лише нотаріально посвідчені копії документів.

До участі в торгах допускаються заявники, що подали заяви на участь в аукціоні і документи, що додавалися до них, які відповідають вимогам, встановленим Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону. Заявники, допущені до участі в торгах, визнаються учасниками аукціону, та отримують аукціонну картку.

Рішення про відмову в допуску заявника до участі в аукціоні приймається у разі, якщо:

заява на участь в аукціоні не відповідає вимогам, що встановлені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» і вказаним у повідомленні про проведення аукціону;

- подані заявником документи не відповідають встановленим до них вимогам;

- на дату складання протоколу про визначення учасників аукціону не підтверджено надходження гарантійного внеску на рахунок, вказаний у цьому оголошенні.

Організатор аукціону протягом п’яти днів з дня підписання протоколу про визначення учасників аукціонів повідомляє всіх заявників про результати розгляду представлених заяв на участь в аукціоні шляхом відправлення заявникам у електронній формі копій протоколу. Заявникам, що допущені до участі в аукціоні, додатково повідомляється номер учасника (аукціонна картка, з обох боків якої зазначається номер учасника, видається учаснику аукціону в день проведення аукціону).

Протоколом про визначення учасників аукціон буде складено і підписано організатором аукціону 01 вересня 2014 року о 18.00 год.

Порядок і критерії виявлення переможця торгів

Аукціон проводиться у відповідності до ст. 64 ЗУ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» № 4212 VI.

Крок аукціону становить – 2 % (два відсотки) від початкової вартості продажу лота.

Аукціон відбувається за умови, якщо на ньому присутні не менше двох учасників.

Аукціон проводиться безпосередньо ведучим (ліцитатором). Перед початком аукціону ліцитатор інформує про: умови договору, що укладається на аукціоні; суму, якій повинне бути кратне перевищення наступної пропозиції над попередньою (крок аукціону); спосіб повідомлення про готовність укласти договір; початкову вартість.

Початком аукціону вважається момент оголошення ліцитатором початкової ціни продажу об’єкта.

Спосіб повідомлення учасником про готовність укласти договір: під час аукціону учасники повідомляють про готовність укласти договір на умовах оголошеної ліцитатором ціни, піднімаючи аукціонну картку з номером, повернутим до ліцитатора. Після цього учасники мають право запропонувати ціну, що перевищує попередню ціну (з урахуванням кроку аукціону), шляхом одночасного підняття картки учасника аукціону і оголошення пропозиції своєї ціни.

Якщо запропонована учасником аукціону ціна є більшою за ціну, запропоновану ліцитатором, то останній називає номер учасника і запропоновану ним ціну. Після кожного оголошення ціни слідує удар молотка ліцитатора.

Якщо протягом триразового оголошення останньої ціни не буде запропоновано вищої ціни, ліцитатор одночасно з третім ударом молотка оголошує переможцем учасника, який запропонував найвищу ціну (повідомляє про продаж лота, називає ціну і номер переможця, під яким він зареєстрований як учасник аукціону).

У разі якщо протягом триразового оголошення початкової вартості лоту учасники аукціону не виявляють бажання укласти договір, ліцитатор оголошує про закінчення аукціону без виявлення переможця.

Гарантійний внесок не підлягає поверненню у разі, якщо аукціон закінчився без визначення переможця (крім випадків виявлення недоліків майна, не зазначених в оголошенні про проведення аукціону, що розміщується на веб-сайті), а також переможцю аукціону, якщо він не виконав обов’язку щодо сплати ціни відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Переможець аукціону підписує протокол, який ведеться під час аукціону. Протокол є підставою для укладення договору купівлі-продажу між переможцем аукціону та продавцем майна.

Протягом п’яти днів з дати підписання протоколу замовник аукціону надсилає переможцеві торгів пропозицію щодо укладення договору купівлі-продажу майна разом з проектом договору відповідно до поданої переможцем торгів пропозиції щодо встановлення ціни цього майна.

За результатами аукціону та при умові сплати переможцем аукціону вартості лоту, з переможцем аукціону укладається договір купівлі-продажу.

У разі відмови або ухилення переможця торгів від підписання договору купівлі-продажу майна протягом п’яти днів з дня отримання договору гарантійний внесок йому не повертається, і замовник аукціону має право запропонувати укласти договір купівлі-продажу майна учасникові торгів, яким запропонована найбільш висока ціна порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів. Якщо договір купівлі-продажу майна не був укладений, замовник аукціону приймає рішення про проведення повторних торгів і про встановлення нової початкової ціни.

Гарантійний внесок, сплачений покупцем, зараховується до ціни, що підлягає до сплати.

Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі

Переможець торгів повинен протягом п’яти днів з дня одержання проекту договору підписати його та перерахувати кошти за придбане майно на р/р ПП «Селком» № 26006080000043 у ПАТ «Кредитпромбанк», МФО 300863, код ЄДРПОУ 33714636.

Строк оплати може бути продовжено за згодою Організатора, але не довше ніж на 10 днів, за умови сплати переможцем не менш як 50% відсотків ціни продажу майна.

Продавець майна (найменування, місцезнаходження, реквізити, засоби зв’язку) – замовник

Найменування: ПП «Селком», код ЄДРПОУ 33714636.

Місцезнаходження: м. Полтава, вул. Заводська, 3.

Реквізити: л/р № 26006080000043 у ПАТ «Кредитпромбанк», МФО 300863, код ЄДРПОУ 33714636.

Засоби зв’язку: телефон: +3(8050) 327–71-03.

Е-mail: modenavis@list.ru.

Ліквідатор: Авраменко Ігор Миколайович.

Відомості про провадження у справі про банкрутство.

Справа № 917/76/13-г, Господарський суд Полтавської області.

Ухвала Господарського суду про визнання учасником провадження у справі про банкрутство

Від 18.02.2014 р.

Організатор аукціону (найменування, місцезнаходження, реквізити, засоби зв’язку)

Найменування: Центральна універсальна біржа, код ЄДРПОУ 32996161.

Місцезнаходження: 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214.

Реквізити: р/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401, код ЄДРПОУ 32996161.

Засоби зв’язку: тел. +38(0532) 69-15-45, +38(067)530-72-74,

Е-mail: kubirga@meta.ua.

Директор – Хатьонка Дмитро Петрович.

Спосіб отримання додаткової інформації про проведення аукціону

Додаткову інформацію щодо умов участі аукціоні можна отримати на Центральній універсальній біржі за адресою 36020, м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214; по телефону +38(0532)69-15-45 або по e-mail: kubirga@meta.ua.

Ознайомитися з майном можна щоденно крім вихідних та святкових днів за їх місцезнаходженням та узгодженням за телефоном (0532) 69-15-45.

Ліквідатор ПП «Селком»: Авраменко Ігор Миколайович.

Адреса ліквідатора: м. Полтава, вул. Харківське Шосе, 4/15.

Засоби зв’язку: телефон: +3(8050) 327 – 71-03.

Е-mail: modenavis@list.ru.

Відомості про повторний аукціон

Другий повторний аукціон зі зменшення ціни на 20 відсотків щодо початкової вартості відповідно попереднього повторного аукціону.

Адреса сторінки веб-сайту, на якій розміщено інформацію про проведення попереднього аукціону

http://minjust.gov.ua/section/404

http://minjust.gov.ua/section/404

Текст договору, що укладається на аукціоні,

крім умови про ціну та зазначення особи покупця.

ДОГОВІР

купівлі-продажу майна підприємства-банкрута

м. Полтава

«____» ________ 20___ року

Приватне підприємство «Селком», місцезнаходження: м. Полтава, вул. Заводська, 3, кім. 208, податковий номер 33714636, назване далі «ПРОДАВЕЦЬ», в особі ліквідатора-арбітражного керуючого Авраменко Ігоря Миколайовича, що діє на підставі Постанови Господарського суду Полтавської області від 18 червня 2013 року по справі № 917/76/13-г, надалі «ПРОДАВЕЦЬ», з одного боку та

__________________________________, в особі _______________________________, яка діє на підставі ____________________, надалі «ПОКУПЕЦЬ», з другого боку, уклали цей Договір про наступне.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. На умовах даного Договору та на підставі протоколу про проведення аукціону (торгів) №_______ від ___ _____________ 20___ року, надалі – Протокол, Продавець зобов’язується передати у власність Покупцеві наступне майно (опис майна):

Назва: Компресор гвинтовий; Модель: GA 160 FF; Серія № WAC100511; Інвентарний номер: 000001; Рік виробництва: 2005, що знаходиться в м. Полтава, вул. Заводська, 3.

1.2. Продавець гарантує, що майно, яке є предметом продажу за даним договором, належить йому на праві власності.

1.3. Вартість майна, яке є предметом даного договору, визначена шляхом аукціону, та згідно із протоколом про проведення аукціону (торгів) №_____ від ______________ року становить ________________________ гривень.

1.4. Продавець гарантує, що майно не обтяжене арештом, розшуком, в заставі/іпотеці не перебуває, спору в суді щодо майна немає.

1.5. Покупець оглянув та ознайомився з майном, яке зазначено в п. 1.1. цього Договору, претензій щодо нього не має.

1.6. Покупець зазначає, що усі відомості про стан та характеристику майна, які були заявлені в оголошені про проведення аукціону та зазначені в п. 1.1. цього Договору відповідають дійсності та він стосовно цього жодних претензій не має.

2. ПЕРЕДАЧА ОБ’ЄКТА

2.1. Передача майна Продавцем і прийняття його Покупцем здійснюється після повної оплати вартості майна, та оформляється актом приймання-передачі, що підписується сторонами.

2.2. Право власності на майно переходить від Продавця до Покупця після отримання майна та підписання сторонами акту приймання-передачі.

2.3. Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження об’єкта переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання акту приймання-передачі.

3. ОПЛАТА ТА РОЗРАХУНКИ ЗА ДОГОВОРОМ

3.1. Розрахунок за майно, згідно даного договору, здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів в сумі, визначеній в п. 1.3 даного Договору, на розрахунковий рахунок Продавця, у строки визначені протоколом про проведення аукціону (торгів).

3.2. Гарантійний внесок у сумі 15 513 (П’ятнадцять тисяч п’ятсот тринадцять) грн. 60 коп., без урахування ПДВ, сплачений Покупцем, зараховується до ціни продажу майна.

3.3. За цим Договором оплаті підлягають грошові кошти у сумі ____________ грн. (_____________________________ гривень), без ПДВ.

4. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Кожна Сторона зобов’язується виконувати реально та належно обов’язки, покладені на неї цим Договором та сприяти іншій Стороні у виконанні її обов’язків за цим Договором.

5. ОБОВ’ЯЗКИ ПОКУПЦЯ

5.1. Покупець зобов’язаний:

- в порядку та на умовах, визначених цим Договором, сплатити Продавцеві ціну майна;

- в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти майно.

6. ОБОВ’ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ

6.1. Продавець зобов’язаний:

- в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати Покупцю майно;

- сприяти покупцю в оформленні права власності на майно.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ ДОГОВОРУ

7.1. У випадку порушення зобов’язання, що виникає з цього Договору, Сторона несе відповідальність, визначену цим Договором та (або) чинним в Україні законодавством.

Особа, у власності якої перебувало майно до продажу на аукціоні, замовник та організатор аукціону не відповідають за недоліки майна, крім випадків їх навмисного приховування.

7.1.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини (умислу чи необережності).

7.1.3. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.

8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

8.1. Всі спори, які виникатимуть між сторонами і витікають з даної угоди, в т.ч. щодо зміни та розірвання даного правочину, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами даного Договору.

8.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

9. ДІЯ ДОГОВОРУ

9.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання.

9.2. Якщо інше прямо не передбачено цим Договором або чинним в Україні законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.

9.3. Продавець вправі відмовитись від даного Договору у випадку порушення Покупцем п.3.1. даного Договору.

Місцезнаходження і реквізити сторін

ПРОДАВЕЦЬ

ПП «Селком»

Адреса: 36008, м. Полтава,

вул. Заводська, 3.

л/р № 26006080000043 у ПАТ «Кредитпромбанк», МФО 300863, код ЄДРПОУ 33714636.

Ліквідатор __________ І. М. Авраменко

ПОКУПЕЦЬ

Інші новини