Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Лот №945ВП/15

Право вимоги за кредитом, наданому фізичній особі за кредитним договором № 127-/07/26-Z

253
Тип аукціону:Електронні торги. Повторні відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
02.06.2016, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
03.06.2016, 11:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
03.06.2016, 12:00
Початкова вартість:418211,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 41821,10 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 4182,11 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:4,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:ПАТ «БАНК ФОРУМ», ідентифікаційний код 21574573
Організатор торгів:ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1448394253
Місце представлення заявок:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1448394253
Дата публікації:19.05.2016, 11:43
Ціна продажу:422393.11 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.

 
Місцезнаходження майна:02100, м. Київ, бульвар Верховної Ради, 7
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:

відступлення прав вимоги за

кредитним договором №

Короткий опис застави

127-/07/26-Z


3к кв. зп 83,6кв.м.жп 49,7, за адресою: м. Тернопіль, вул. Березова
Лот виставляється до продажу на повторні торги зі зменшенням початкової вартості на 10 %.

З міркувань збереження банківської таємниці та комерційної таємниці позичальників, заставодавців, поручителів, при розміщенні вищенаведених рекламних матеріалів подається скорочений опис прав вимоги за кредитним договором та договорами забезпечення, який дасть змогу потенційному покупцю скласти загальне уявлення про предмет продажу, але при цьому не розкриває банківську/комерційну таємницю (зокрема, не наводяться назви позичальників, заставодавців, поручителів; опис застави дається узагальнено без вказівки власників, точної адреси розташування (можливе вказівка лише області та/або району розташування) тощо). Докладну інформацію потенційні покупці зможуть отримати у процедурі торгів після реєстрації на біржі (електронному торговельному майданчику) тощо.

Немає фото.

Повний текст оголошення

Правила проведення торгів

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір реєстраційного внеску за один лот: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ, - вноситься на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26009056212534 в ПАТ КБ «Приватбанк» м. Київ, код ЄДРПОУ 38667701.
Розмір гарантійного внеску за один лот: 10% від початкової ціни продажу по кожному лоту, без ПДВ, - вноситься на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26009056212534 в ПАТ КБ «Приватбанк» м. Київ, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Учасниками аукціону можуть бути юридичні особи (фінансові установи – банки або небанківські установи, крім кредитних спілок).
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Виконавцем відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) з завіреними копіями документів за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 15,поверх 1, тел. (044) 221-12-43, (097)356-14-14 з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 04.04.2016 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник аукціону, який реєструється на участь у аукціоні, приймає Правила проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу майна банків щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону);
Переможець зобов’язаний сплатити ТБ «Центральна універсальна товарна біржа» винагороду за проведення аукціону у розмірі 3 % від ціни продажу;
До заяви додаються скановані копії таких документів:
- завірені копії установчих документів (статут, установчий договір);
- завірену копію рішення/наказу уповноваженого органу/уповноваженої особи учасника відкритих торгів (аукціону) про намір взяти участь у відкритих торгах (аукціоні);
- завірені копії свідоцтва про реєстрацію фінансової установи та додатку до свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (за наявності) (якщо учасник відкритих торгів (аукціону) є небанківською фінансовою установою);
- витяг з реєстру платника ПДВ або завірену копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник відкритих торгів (аукціону) зареєстрований платником ПДВ);
- довідку про банківські та інші реквізити учасника відкритих торгів (аукціону);
- довіреність від керівництва фінансової установи уповноваженій особі представляти на відкритих торгах (аукціоні) інтереси цієї юридичної особи з подальшим укладенням договору від імені цієї фінансової установи у разі її визнання переможцем відкритих торгів (аукціону) (в т. ч. надання пакету документів на участь у відкритих торгах (аукціоні)) (у рази потреби);
- якщо ціна активу, що пропонується до продажу, перевищує обмеження, зазначені в установчих документах (статуті тощо) щодо укладання уповноваженою особою договорів-правочинів від імені фінансової установи, - дозвіл уповноваженого органу фінансової установи на укладання договорів відступлення прав вимоги за кредитними договорами та договорами забезпечення виконання зобов’язання та/або договорами купівлі-продажу майна (активів) на суму, що перевищує зазначені обмеження (протокол загальних зборів акціонерів (учасників) товариства, рішення спостережної (наглядової) ради тощо).
Документи учасника відкритих торгів (аукціону), передбачені цим пунктом, повинні бути підписані керівником учасника відкритих торгів (аукціону) (або уповноваженої ним особи) та затверджені печаткою учасника.
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором аукціону на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: м. Київ, вул. Кирилівська, 15,поверх 1, тел. (044) 221-12-43, (097)356-14-14 з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 04.04.2016 року о 17 год. 00 хв.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомлення з об’єктами продажу проводиться за їх місцезнаходженням в робочі дні з 10.00 до 15.00 год. після реєстрації та укладення договору про конфіденційність попередньо зателефонувавши за номером (044) 200-01-32.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Переможцем відкритих торгів (аукціону) вважається (визначається) той учасник відкритих торгів (аукціону), який на початку відкритих торгів (аукціону) запропонував (надав) Виконавцю відкритих торгів (аукціону) початкову ціну за умови відсутності під час проведення відкритих торгів (аукціону) додаткових цінових пропозицій учасників відкритих торгів (аукціону) або під час проведення відкритих торгів (аукціону) надав Виконавцю відкритих торгів (аукціону) найбільшу додаткову цінову пропозицію, за відповідним рішенням конкурсної комісії, яке оформлюється Виконавцем відкритих торгів (аукціону) у вигляді протоколу засідання конкурсної комісії.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен підписати протокол, договір про відступлення права вимоги за кредитним договором та договором забезпечення виконання зобов’язань та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення відкритих торгів (аукціону). Усі витрати пов’язані з реєстрацією договору відступлення права вимоги та нотаріальним посвідченням договорів виконання зобов’язань покладаються на покупця-переможця аукціону;
Засоби платежу – грошові кошти в національній валюті України;
Банківські реквізити Продавця:
- Отримувач: ПАТ «БАНК ФОРУМ» (в стані ліквідації);
- Ідентифікаційний код отримувача – 21574573;
- Банк отримувача: Національний банк України;
- Код банку отримувача: 300001;
- Рахунок отримувача: 32078103601026.
Витрати по організації та проведенню аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) укладає договір про умови участі в аукціоні з Організатором торгів і складають 5 % від ціни запропонованої переможцем торгів.