Легковий хетчбек ВАЗ 210994-20, 2008 року випуску, кузов Y6D21099480063564, державний номер АН1344ЕН, об’єм двигуна - 1596, зеленого кольору
853
Тип аукціону:
Прилюдні торги. Відкритий цільовий аукціон
Стан аукціону:
підводяться підсумки
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
30.03.2016, 17:00
Дата/час проведення аукціону:
31.03.2016, 14:30
Початкова вартість:
22854,38 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:
10%, 2285,44 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:
17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:
10,00% або 2285,44 грн., в т. ч. ПДВ.
Замовник торгів:
ДПІ у Волноваському районі Головного управління ДФС у Донецькій області (ПП «Гарантагро», код ЄДРПОУ 34125281)
Організатор торгів:
ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:
м. Київ, вул. Фрунзе, 15, 4 поверх, конференц-зал
Місце представлення заявок:
м. Київ, вул. Фрунзе, 14, 1 поверх
Дата публікації:
10.03.2016, 00:01
Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.
Характеристика лоту
Фотогалерея
Вкладення
Порядок та умови участі
Місцезнаходження майна:
Донецька обл., м. Волноваха, вул. Шевцової, 11А
Тип транспорту:
легкові автомобілі
Марка транспорту:
ВАЗ
Модель транспорту:
210994-20
Колір:
зелений
Рік випуску:
2008
Додаткові відомості:
державний номер АН1344ЕН
Об’єм двигуна, куб.см.:
1596
Номер кузова:
Y6D21099480063564
Вид пального:
бензин
Пробіг:
відсутній
Комплектація:
Комплектний
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Потребує поточного ремонту
Немає фото.
Немає файлів.
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску:
- реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26001054608128 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701;
- гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26004054614120 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701.
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах:
Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Київ, вул. Фрунзе, 15, 1 поверх
Дата/час кінцевого строку прийому заявок: 14.02.2016, 17:00
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:
Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 62-99-49, (044) 221-12-43.
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів.
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:
- Переможець аукціону зобов’язаний протягом 3-х днів від дня затвердження протоколу аукціону укласти договір купівлі – продажу об’єкта.
- Покупець зобов’язаний здійснити оплату за придбаний об’єкт протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу.
- Якщо переможець аукціону не внесе всієї суми за придбаний на аукціоні лот протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу, гарантійний внесок, що був ним сплачений, йому не повертається.
- Податкова накладна не надається.