Пам`ятні монети України (золото: Діва - 1 монета, номіналом 2 грн.; Тарас Шевченко – 1 монета, номіналом 200 грн.; срібло: 100 років Національній академії України П.І.Чайковського, 150 років Національній філармонії України – по 1 монеті, номіналом 5 грн.; срібло: Українська лірична пісня, Українська лірична пісня – по 1 монеті, номіналом 10 грн.)
813
Тип аукціону:
Електронні торги. Аукціон (повторний аукціон) з можливістю зменшення початкової вартості
Стан аукціону:
торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
23.12.2015, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
25.12.2015, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
25.12.2015, 13:00
Початкова вартість:
14357,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:
10%, 1435,70 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:
100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:
1,00% або 143,57 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:
3,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:
ПАТ «БАНК ФОРУМ», ідентифікаційний код 21574573
Організатор торгів:
ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.
Характеристика лоту
Фотогалерея
Вкладення
Порядок та умови участі
Учасники торгів
Цінові пропозиції
Місцезнаходження майна:
м. Київ, вул Червоноткацька, 46
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:
Пам`ятні монети України (золото: Діва - 1 монета, номіналом 2 грн.; Тарас Шевченко – 1 монета, номіналом 200 грн.; срібло: 100 років Національній академії України П.І.Чайковського, 150 років Національній філармонії України – по 1 монеті, номіналом 5 грн.; срібло: Українська лірична пісня, Українська лірична пісня – по 1 монеті, номіналом 10 грн.)
У вартість монети включена вартість футляра.
Заявнику в обов'язковому порядку потрібно ознайомитися зі станом майна до подачі заявки на участь в аукціоні.
Лот виставляється на перші торги.
Детальна характеристика техніки та меблів дивись у вкладенні.
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок організатора ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Розмір гарантійного внеску – 10% від початкової ціни лота, - вноситься на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: місто Полтава, вулиця Комсомольська, 36, офіс 214, починаючи з дня публікації цього оголошення.
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення:
Відкриті торги (аукціон) відбудуться за наявності хоча б одного учасника. Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні), приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону) з продажу майна банків, щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщені на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону). Учасник відкритих торгів (аукціону) зобов’язаний, у разі визнання його переможцем, сплатити Організатору винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону) шляхом вирахування суми з гарантійного внеску переможця відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:
Ознайомитись з активами, що пропонуються до продажу на аукціоні, можна в робочі дні за їх місцезнаходженням, попередньо направивши підписану заяву на огляд на адресу Info@forum.ua. Додаткову інформацію щодо активів можна отримати за телефонами /044/ 205-38-91, 205-38-89.
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Договір купівлі-продажу нерухомого майна укладається після здійснення покупцем повної оплати за придбане майно.
Усі витрати, пов’язані з оформленням договору купівлі-продажу, нотаріальним посвідченням договорів купівлі-продажу та державною реєстрацією права власності, в т. ч. державне мито (послуги нотаріуса), збір до Пенсійного фонду, зняття обтяжень та інші, покладаються на покупця – переможця відкритих торгів (аукціону).
Банківські реквізити продавця: ПАТ «БАНК ФОРУМ» (в стані ліквідації), н/р 32078103601026 у Національному банку України, код банку 300001, ідентифікаційний код 21574573.
- Отримувач: ПАТ «БАНК ФОРУМ» (в стані ліквідації);
- Ідентифікаційний код отримувача – 21574573;
- Банк отримувача: Національнийбанк України;
- Код банку отримувача: 30001;
- Рахунок отримувача: 32078103601026.
Витрати по організації та проведенню аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) укладає договір про умови участі в аукціоні з Організатором торгів і складають 3 % від ціни запропонованої переможцем торгів.