Пам`ятні монети України ( золото: Діва, Скіфське золото (богиня Апі) - по 1 монеті, номіналом 2 грн.; срібло: 100 років Нац.академії України П.І.Чайковського, 125 років НТУ «Харківський політех.інститут», 165 років Нац.університету «Львівська політехніка, 350 років Львів.нац.університету ім.І.Франка – по 1 монеті, номіналом 5 грн.)
831
Тип аукціону:
Електронні торги. Відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:
торги не відбулися через відсутність заявок
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
21.12.2015, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
23.12.2015, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
23.12.2015, 13:00
Початкова вартість:
3964,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:
10%, 396,40 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:
100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:
1,00% або 39,64 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір винагороди організатора:
3,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:
ПАТ «БАНК ФОРУМ», ідентифікаційний код 21574573
Організатор торгів:
ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок організатора ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Розмір гарантійного внеску – 10% від початкової ціни лота, - вноситься на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Виконавцем відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214, тел. (044) 221-12-43, з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 21.12.2015 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення:
Кожен учасник аукціону, який реєструється на участь у аукціоні, приймає Правила проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу майна банків щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:
Ознайомитися з майном ПАТ «БАНК ФОРУМ» можна (щоденно, крім вихідних та святкових) з 10.00 до 17.00, попередньо зателефонувавши за телефоном: /044/ 205-38-91, 205-38-89, 205-32-41.
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії виявлення переможця торгів:
Відкриті торги (аукціон) відбудуться за наявності хоча б одного учасника. Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного майна та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону.
Засоби платежу – грошові кошти в національній валюті України;
Банківські реквізити Продавця:
- Отримувач: ПАТ «БАНК ФОРУМ» (в стані ліквідації);
- Ідентифікаційний код отримувача – 21574573;
- Банк отримувача: Головне управління Національного банку України по м. Києву і Київський області;
- Код банку отримувача: 321024;
- Рахунок отримувача: 32071418601.
Учасник відкритих торгів (аукціону) зобов’язаний, у разі визнання його переможцем, сплатити Організатору винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону) шляхом вирахування суми з гарантійного внеску переможця відкритих торгів (аукціону), яка складаэ 3 % від ціни запропонованої переможцем торгів.