Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Лот №541ВП/15

Право вимоги за кредитом, наданому фізичній особі (код кредиту з забезпеченням –10012054)

490
Тип аукціону:Електронні торги. Відкриті торги (аукціон), конкурс заявок
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
28.10.2015, 17:00
Дата/час початку подачі цінових пропозицій:
29.10.2015, 09:00
Дата/час закінчення подачі цінових пропозицій:
30.10.2015, 17:00
Дата/час початку підтвердження цінових пропозицій:
03.11.2015, 10:00
Дата/час закінчення підтвердження цінових пропозицій:
03.11.2015, 10:30
Дата/час початку проведення аукціону:
03.11.2015, 10:30
Дата/час закінчення проведення аукціону:
03.11.2015, 10:40
Початкова вартість:83670,65 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 8367,07 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 836,71 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:2,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:ПАТ АБ «ПОРТО-ФРАНКО», код за ЄДРПОУ 13881479
Організатор торгів:ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1445272927
Місце представлення заявок:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1445272927
Дата публікації:20.10.2015, 00:01
Ціна продажу:84507.36 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.

 
Місцезнаходження майна:Місцезнаходження кредитних справ: м. Одеса, вул. Ольгіївська, 8.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Право вимоги за кредитом, наданому фізичній особі (код кредиту з забезпеченням –10012054).

Початкова ціна лоту вказана зі зниженням ціни на 10% - виставляється на другі торги.

Наявні судові процеси з третіми особами, учасникам потрібно обов'язково ознайомитись з докладною інформацією про лот.


З міркувань збереження банківської таємниці та комерційної таємниці позичальників, заставодавців, поручителів, при розміщенні вищенаведених рекламних матеріалів подається скорочений опис прав вимоги за кредитним договором та договорами забезпечення, який дасть змогу потенційному покупцю скласти загальне уявлення про предмет продажу, але при цьому не розкриває банківську/комерційну таємницю (зокрема, не наводяться назви позичальників, заставодавців, поручителів; опис застави дається узагальнено без вказівки власників, точної адреси розташування (можливе вказівка лише області та/або району розташування) тощо). Докладну інформацію потенційні покупці зможуть отримати у процедурі торгів після реєстрації на біржі (електронному торговельному майданчику) тощо.

Немає фото.

Цінова пропозиція

Заява на участь

Правила відкритих торгів (аукціону)

Повний текст оголошення

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Гарантійні внески учасників відкритих торгів (аукціону) вносяться на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Учасниками відкритих торгів (аукціону) з реалізації майна замовника відкритих торгів (аукціону) шляхом відступлення прав вимоги за кредитними договорами та договорами забезпечення виконання зобов’язання можуть бути фінансові установи (банки та небанківські фінансові установи - юридичні особи, крім кредитних спілок).
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Виконавцем відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214, тел. (044) 221-12-43, з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 28.10.2015 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник аукціону, який реєструється на участь у аукціоні, приймає Правила проведення торгів (аукціону) з продажу майна банків щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону).
До заяви додаються скановані копії таких документів:
- завірені копії установчих документів (статут, установчий договір);
- завірену копію рішення/наказу уповноваженого органу/уповноваженої особи учасника відкритих торгів (аукціону) про намір взяти участь у відкритих торгах (аукціоні);
- завірені копії свідоцтва про реєстрацію фінансової установи та додатку до свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (за наявності) (якщо учасник відкритих торгів (аукціону) є небанківською фінансовою установою);
- витяг з реєстру платника ПДВ або завірену копію свідоцтва платника ПДВ (якщо учасник відкритих торгів (аукціону) зареєстрований платником ПДВ);
- довідку про банківські та інші реквізити учасника відкритих торгів (аукціону);
- довіреність від керівництва фінансової установи уповноваженій особі представляти на відкритих торгах (аукціоні) інтереси цієї юридичної особи з подальшим укладенням договору від імені цієї фінансової установи у разі її визнання переможцем відкритих торгів (аукціону) (в т. ч. надання пакету документів на участь у відкритих торгах (аукціоні)) (у рази потреби);
- якщо ціна активу, що пропонується до продажу, перевищує обмеження, зазначені в установчих документах (статуті тощо) щодо укладання уповноваженою особою договорів-правочинів від імені фінансової установи, - дозвіл уповноваженого органу фінансової установи на укладання договорів відступлення прав вимоги за кредитними договорами та договорами забезпечення виконання зобов’язання та/або договорами купівлі-продажу майна (активів) на суму, що перевищує зазначені обмеження (протокол загальних зборів акціонерів (учасників) товариства, рішення спостережної (наглядової) ради тощо).
Документи учасника відкритих торгів (аукціону), передбачені цим пунктом, повинні бути підписані керівником учасника відкритих торгів (аукціону) (або уповноваженої ним особи) та затверджені печаткою учасника.
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором аукціону на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214, тел. (044) 221-12-43, з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення.
Час і місце ознайомлення з майном:За більш детальною інформацією та з приводу огляду активів звертатись до АБ «ПОРТО - ФРАНКО» з 10.00 до 17.00 за адресою: 65029, м. Одеса, вул. Ольгіївська, 8, тел. (048) 728-11-99. Контактна особа від Банку для ознайомлення з кредитними справами – Болгар Андрій Володимирович тел. 048-728-11-99. Докладну інформацію про лот учасники аукціону зможуть отримати у процедурі торгів після реєстрації на ТБ «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА».
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Аукціон відбудеться за наявності хоча б одного з учасників. Переможцем відкритих торгів (аукціону) вважається (визначається) той учасник відкритих торгів (аукціону), який на початку відкритих торгів (аукціону) запропонував (надав) Виконавцю відкритих торгів (аукціону) початкову ціну за умови відсутності під час проведення відкритих торгів (аукціону) додаткових цінових пропозицій учасників відкритих торгів (аукціону) або під час проведення відкритих торгів (аукціону) надав Виконавцю відкритих торгів (аукціону) найбільшу додаткову цінову пропозицію, за відповідним рішенням конкурсної комісії, яке оформлюється Виконавцем відкритих торгів (аукціону) у вигляді протоколу засідання конкурсної комісії.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Переможець аукціону відмовляється від будь-яких претензій до продавця після підписання договору купівлі-продажу придбаного активу.
Банківські реквізити продавця: АБ «ПОРТО - ФРАНКО» код за ЄДРПОУ 13881479, номер рахунку в Національному банку України м.Київ 32074110201015, МФО 300001.
Переможець зобов’язаний сплатити ТБ «Центральна універсальна товарна біржа» винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону). Розмір винагороди Виконавця, що сплачує переможець відкритих торгів (аукціону) - 2 % від кінцевої ціни продажу кожного лоту та сплачується покупцем-переможцем Аукціону в порядку, визначеному п.4.2. Додаткової угоди, про що зазначено у договорі про умови участі в Аукціоні, що укладається між Виконавцем та покупцем-переможцем Аукціону по кожному лоту.
Винагорода Виконавця за проведення Аукціону вираховується з гарантійного внеску переможця Аукціону по кожному лоту, отриманого Виконавцем на його поточний рахунок. Сплачена винагорода Виконавця за проведення Аукціону не зараховується в рахунок суми, яку покупець-переможець Аукціону по кожному лоту має сплатити Замовнику. При цьому, зобов’язання переможця Аукціону по кожному лоту щодо оплати придбаних Активів перед Замовником збільшується на суму винагороди Виконавця, що утримується з гарантійного внеску. Залишок гарантійного внеску не повертається переможцю Аукціону, а перераховується Виконавцем на рахунок Замовника відповідно до п. 2.2.13. Додаткової угоди, про що зазначається в Акті прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт). Отриманий Замовником на свій рахунок залишок гарантійного внеску зараховується в рахунок суми, яку покупець-переможець Аукціону по кожному лоту має сплатити Замовнику за результатом Аукціону.
У разі відмови переможця Аукціону від підписання протоколу Аукціону або договору купівлі-продажу Активів, сплати коштів за придбані на Аукціоні Активи гарантійний внесок йому не повертається і використовується в порядку, встановленому п. 4.2.Додаткової угоди.