Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Лот №414АТ/15

Земельна ділянка (Макарівський р-н, Бишівська сільрада) 7,26 Га.

609
Тип аукціону:Електронні торги. Відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:торги не відбулися через відсутність заявок
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
05.10.2015, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
09.10.2015, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
09.10.2015, 13:40
Початкова вартість:1501146,00 грн., в т. ч. ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 150114,60 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 15011,46 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:2,00%, без ПДВ.
Замовник торгів:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БГ БАНК», ідентифікаційний код 20717958.
Організатор торгів:ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1443121235
Місце представлення заявок:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1443121235
Дата публікації:25.09.2015, 09:00

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.

 
Місцезнаходження майна:Київська область, Макарівський район, Бишівська с/рада.
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Земельна ділянка (Макарівський р-н, Бишівська сільрада) 7,26 Га.

Майно, яке пропонується до реалізації, було у користуванні та має суттєві ознаки зносу. Заявнику в обов’язковому порядку потрібно ознайомитися зі станом майна до подачі заявки на участь в аукціоні.

Немає фото.

Правила проведення торгів

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок організатора ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Гарантійні внески учасників аукціону (конкурсу) вносяться на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором аукціону (конкурсу) на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ - з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні (конкурсі) з завіреними копіями документів за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, оф. 214, тел. (044) 221-12-43, з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (щоденно, крім вихідних та святкових), починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 02.10.2015 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні), приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону) з продажу майна банків, щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону). Учасник відкритих торгів (аукціону) зобов’язаний, у разі визнання його переможцем, сплатити Організатору винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону) шляхом вирахування суми із гарантійного внеску переможця відкритих торгів (аукціону).
Переможець зобов’язаний сплатити ТБ «Центральна універсальна товарна біржа» винагороду за проведення торгів. Розмір винагороди Організатора, що сплачує переможець аукціону (конкурсу) 4 % від кінцевої ціни продажу кожного лоту.
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:За більш детальною інформацією та з приводу огляду активів звертатись до АТ «БГ БАНК» з 10.00 до 13.00 за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, 35. Контактна особа від Банку для ознайомлення з основними засобами – (050) 335-29-79 – Гуріненко Олександр Іванович.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Відкриті торги (аукціон) відбудуться за наявності хоча б одного зареєстрованого учасника. Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону.
Усі витрати, пов’язані з оформленням договору купівлі-продажу та інші покладаються на покупця – переможця відкритих торгів (аукціону).
Банківські реквізити продавця: ПАТ «БГ БАНК» у стані ліквідації, код ЄДРПОУ 20717958, ІПН 207179526652, р/р 32079420301 ПАТ «БГ БАНК» у стані ліквідації, код банку 321024 Головне управлінні Національного банку України по м. Києву і Київській області.
Переможець зобов’язаний сплатити ТБ «Центральна універсальна товарна біржа» винагороду за проведення конкурсу. Розмір винагороди Організатора, що сплачує переможець аукціону (конкурсу) 4 % від кінцевої ціни продажу кожного лоту. Винагорода Виконавця за проведення Аукціону вираховується з гарантійного внеску переможця Аукціону по кожному лоту, отриманого Виконавцем на його поточний рахунок. Сплачена винагорода Виконавця за проведення Аукціону не зараховується в рахунок суми, яку покупець-переможець Аукціону по кожному лоту має сплатити Замовнику. При цьому, зобов’язання переможця Аукціону по кожному лоту щодо оплати придбаних Активів перед Замовником збільшується на суму винагороди Виконавця, що утримується з гарантійного внеску. Залишок гарантійного внеску не повертається переможцю Аукціону, а перераховується Виконавцем на рахунок Замовника відповідно до п. 2.2.13 Додаткової угоди, про що зазначається в Акті прийому-передачі наданих послуг (виконаних робіт). Отриманий Замовником на свій рахунок залишок гарантійного внеску зараховується в рахунок суми, яку покупець-переможець Аукціону по кожному лоту має сплатити Замовнику за результатом Аукціону. У разі відмови переможця Аукціону від підписання протоколу Аукціону або договору купівлі-продажу Активів, сплати коштів за придбані на Аукціоні Активи гарантійний внесок йому не повертається і використовується в порядку, встановленому п. 4.2. Додаткової угоди.