3 % від ціни запропонованої переможцем торгів, без ПДВ.
Замовник торгів:
ПАТ «БАНК ФОРУМ», код ЄДРПОУ 21574573
Організатор торгів:
ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Розмір та порядок внесення гарантійного та реєстраційного внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок організатора ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Гарантійний внесок учасників відкритих торгів (аукціону) вносяться на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час представлення заявок на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: м. Київ, вул. Василенка, буд. 7, оф. 302 та м. Полтава, вулиця Комсомольська, 36, оф. 214, починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 31.07.2015 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах, перелік документів і вимоги, що пред’являються учасникам, до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону) з продажу майна банків, щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону). Учасник відкритих торгів (аукціоні) зобов’язаний, у разі визнання його переможцем, сплатити Організатору винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону) шляхом вирахування суми із гарантійного внеску переможця відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;
Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:
З питань щодо огляду та придбання майна звертатись щоденно (крім вихідних) до ПАТ «БАНК ФОРУМ» з 9.00 до 16.00 за телефоном: 050-446-11-90.
Відомості про можливість надання переможцю аукціону податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків, на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Усі витрати, пов’язані з оформленням договору купівлі-продажу та інші покладаються на покупця – переможця відкритих торгів (аукціону). Банківські реквізити продавця: н/р 32071418601 в ГУ НБУ по м. Києву і Київській області, код банку 321024, код ЄДРПОУ 21574573.
Витрати по організації та проведенню аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) укладає договір про умови участі в аукціоні з Організатором торгів і складають 3 % від ціни продажу.