Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Лот №4АТ/15

Toyota CAMRY 2.4, 2008, АКПП, чорний, бензин; 209 тис. км.

703
Тип аукціону:Електронні торги. Відкриті торги (аукціон)
Стан аукціону:торги не відбулися через відсутність заявок
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
04.08.2015, 17:00
Дата/час початку проведення аукціону:
07.08.2015, 10:00
Дата/час закінчення проведення аукціону:
07.08.2015, 17:20
Початкова вартість:276157,88 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 27615,79 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:100,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:1,00% або 2761,58 грн., без ПДВ.
Розмір винагороди організатора:3 % від ціни запропонованої переможцем торгів, без ПДВ.
Замовник торгів:ПАТ «БАНК ФОРУМ»
Організатор торгів:ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1436868551
Місце представлення заявок:https://cuex.com.ua/birzhovij_byuleten_torgiv/1436868551
Дата публікації:21.07.2015, 09:00

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.

 
Місцезнаходження майна:Київська область, с. Горенка, вул. Садова, 20
Тип транспорту:легкові автомобілі
Марка транспорту:Toyota
Модель транспорту: CAMRY 2.4
Колір:чорний
Рік випуску:2008
Додаткові відомості:Лот виставляється до продажу на повторні торги зі зменшенням початкової ціни на 5 %.
Об’єм двигуна, куб.см.:2362
Номер кузова:JTNBE40K303171225
Вид пального:бензин
Пробіг:209 тис. км.
Комплектація:Повна
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:Коробка - АКПП. Майно, що пропонується до реалізації, було у користуванні та має ознаки зносу.

Правила торгів

_na_sajt_pro_povtorni_torgi.pdf

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
Розмір реєстраційного внеску: 100 (Сто) гривень 00 копійок, без урахування ПДВ вноситься на поточний рахунок організатора ТБ «ЦУТБ» № 26001054608128 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Гарантійний внесок учасників відкритих торгів (аукціону) вносяться на поточний рахунок ТБ «ЦУТБ» № 26004054614120 в КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЄДРПОУ 38667701.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Прийом заяв на участь у відкритих торгах (аукціоні) та їх реєстрація проводиться Організатором відкритих торгів (аукціону) на веб - сайті Організатора - https://www.cuex.com.ua/ з подальшим наданням оригіналів заяв на участь в аукціоні з завіреними копіями документів за адресою: м. Київ, вул. Василенка, буд. 7, оф. 302 та м. Полтава, вулиця Комсомольська, 36, оф. 214, починаючи з дня публікації цього оголошення. Кінцевий строк прийняття заявок на участь: 31.07.2015 року о 17 год. 00 хв.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону) з продажу майна банків, щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації та умови Публічного договору з учасником відкритих торгів (аукціону) про умови участі у відкритих торгах (аукціоні), тексти яких розміщенні на веб - сайті Організатора відкритих торгів (аукціону). Учасник відкритих торгів (аукціоні) зобов’язаний, у разі визнання його переможцем, сплатити Організатору винагороду за проведення відкритих торгів (аукціону) шляхом вирахування суми із гарантійного внеску переможця відкритих торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:З детальним описом лотів та умовами проведення відкритих електронних торгів (аукціону) можна ознайомитись на веб - сайті Організатора: https://www.cuex.com.ua/.
З питань щодо огляду та придбання майна звертатись щоденно (крім вихідних) до ПАТ «БАНК ФОРУМ» з 9.00 до 17.00 за телефоном: 050-681-90-95. Ознайомлення з майном здійснюється за попереднім записом по вівторках та четвергах (крім неробочих днів) з 10.00 до 12.30 за адресою: с. Горенка Київської області, вул. Садова, 20.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував на веб-сайті Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів. Якщо один із учасників запропонував придбати майно за початковою ціною і пропозицій щодо купівлі майна від інших учасників не надійшло, майно продається за початковою ціною.
Час завершення торгів (аукціону) може продовжуватися щоразу на 10 хвилин, з часу внесення пропозиції учасником про ціну, у випадку, якщо учасником було внесено пропозицію, щодо вартості майна менше як за 5 хвилин до закінчення аукціону, і так доти, доки не буде визначено учасника, що запропонував найвищу ціну.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
Переможець аукціону повинен узгодити протокол, підписати договір купівлі-продажу придбаного активу та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Усі витрати, пов’язані з оформленням договору купівлі-продажу, зняттям транспортного засобу з обліку в МРЕВ, оформленням довідки-рахунку та інші покладаються на покупця – переможця відкритих торгів (аукціону). Банківські реквізити продавця: н/р 32071418601 в ГУ НБУ по м. Києву і Київській області, код банку 321024, код ЄДРПОУ 21574573.
Витрати по організації та проведенню аукціону покладаються на покупця (переможця аукціону), який в момент подання заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) укладає договір про умови участі в аукціоні з Організатором торгів і складають 3 % від ціни продажу.