Центральна універсальна біржа

Центральна універсальна товарна біржа

Central Universal Merchandise Exchange

Електронний торговий майданчик
Робота майданчику: цілодобово
Служба підтримки: з 9.00 до 18.00

Телефон підтримки:
(044)221-12-43 (багатоканальний)

Наша адреса:
04070, м. Київ,
вул. Волоська 11-А, офіс 14.

E-mail:
info@cuex.com.ua

 Головна сторінка
 
Авторизація
Забули пароль?
Електронний майданчик
Реєстрація користувача
Біржовий бюлетень торгів
Правила торгів
Послуги біржі
Незалежна оцінка майна
Торгівельні операції
Юридичні послуги
Довідник
Членство на біржі
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Лот №109А/15

Охолоджувач ФОП 2,0. Інв. №2/69.

374
Тип аукціону:Прилюдні торги. Відкритий цільовий аукціон
Стан аукціону:торги завершені
Дата/час кінцевого строку прийому заявок:
26.06.2015, 17:00
Дата/час проведення аукціону:
30.06.2015, 14:00
Початкова вартість:900,00 грн., без ПДВ.
Розмір гарантійного внеску:10%, 90,00 грн., без ПДВ.
Розмір реєстраційного внеску:17,00 грн., без ПДВ.
Крок аукціону:0,00 грн., без ПДВ.
Замовник торгів:ОДПІ у м. Новоград-Волинський ГУ Міндоходів у Житомирській області через брокерську контору СП "Горизонт" (ПАТ «Новоград-Волинський м’ясокомбінат», код ЄДРПОУ 00443424)
Організатор торгів:ТОВАРНА БІРЖА «ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА ТОВАРНА БІРЖА», ідентифікаційний код 38667701. Місцезнаходження: 04070, м. Київ, вул. Волоська 11-А, офіс 14, телефон +38 (044) 221-12-43
Місце проведення торгів:м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 4/11
Місце представлення заявок:м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214
Дата публікації:12.06.2015, 09:00
Ціна продажу:950.00 грн.

Для ознайомлення з майном телефонуйте за номерами (044)221-12-43, (094)821-12-43.

 
Місцезнаходження майна:Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Борисова, 4
Відомості про майно, його склад, характеристики, опис:В технічно несправному стані.

Немає файлів.

Розмір та порядок внесення
гарантійного та реєстраційного
внеску:
- реєстраційний внесок у розмірі 17 грн. на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26001054608128 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701;
- гарантійний внесок у розмірі 10 % від початкової вартості на п/р організатора ТБ «Центральної універсальної товарної біржі» № 26004054614120 в ПРК КБ «Приватбанк», м. Полтава, МФО 331401, код ЗКПО 38667701.
Порядок, місце, строк і час
представлення заявок
на участь в торгах:
Заявки на участь в аукціоні приймаються за адресою: м. Полтава, вул. Комсомольська, 36, офіс 214 з 9.00 до 17.00. Прийняття заяв про участь в аукціоні закінчується за один день до початку його проведення.
Порядок оформлення участі в торгах,
перелік документів і вимоги,
що пред’являються учасникам,
до їх оформлення:
Кожен учасник відкритих торгів (аукціону), який реєструється на участь у відкритих торгах (аукціоні) приймає Правила підготовки, організації та проведення відкритих (публічних) торгів (аукціону).
До заяви на участь в аукціоні повинні додаватися копії таких документів:
покупці – юридичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копії установчих документів;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- копія довідки органу державної статистики про включення до ЄДРПОУ;
- копія Свідоцтва платника ПДВ (якщо Покупець зареєстрований платником ПДВ);
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (якщо Покупець зареєстрований платником єдиного податку);
- копія рішення про призначення керівника підприємства;
- довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на подання заяви, участь в аукціоні та підписання протоколу аукціону;
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копії ідентифікаційного коду уповноважених осіб;
- довідка про банківські та інші реквізити підприємства;
- документи (копії платіжних доручень), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків;

Покупці – фізичні особи (заявники) до заяви на участь у відкритих торгах (аукціоні) додають:
- копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців або Свідоцтва про державну реєстрацію (для суб’єктів підприємницької діяльності);
- паспортні дані (1, 2, 11 сторінки паспорту) та копія довідки про надання ідентифікаційного коду;
- копія Свідоцтва платника єдиного податку (для платників єдиного податку);
- копія Свідоцтва платника ПДВ (для осіб, зареєстрованих платниками ПДВ);
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- документи (копії платіжних доручень, квитанцій), що підтверджують перерахування гарантійного та реєстраційного внесків.
Час і місце ознайомлення з майном:Ознайомитися з об’єктом та отримати додаткову інформацію про проведення аукціону можна в робочі дні за місцезнаходженням об’єкту в попередньо погоджений час з Організатором аукціону за тел. (0532) 62-99-49, (044) 221-12-43.
Відомості про можливість
надання переможцю аукціону
податкової накладної:
Податкова накладна не надається.
Порядок і критерії
виявлення переможця торгів:
Переможцем торгів (аукціону) визначається учасник, що запропонував Організатора торгів найвищу ціну на час завершення торгів.
Строки платежів, реквізити рахунків,
на які вносяться платежі:
• Переможець аукціону зобов’язаний протягом 3-х днів від дня затвердження протоколу аукціону укласти договір купівлі – продажу об’єкта.
• Покупець зобов’язаний здійснити оплату за придбаний об’єкт протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу.
• Якщо переможець аукціону не внесе всієї суми за придбаний на аукціоні лот протягом терміну передбаченого договором купівлі-продажу, гарантійний внесок, що був ним сплачений, йому не повертається.